Webinar možete pogledati s lokacije, na način i u vrijeme koje vam najviše odgovara, sami određujete ritam predavanja jer možete zaustaviti i ponoviti dijelove predavanja prema vlastitim potrebama. Prednosti ovakve organizacije edukacije su osim smanjenja rizika od zaraze SARS-CoV-2 virusom i niži troškovi za polaznike jer ne postoje troškovi puta i smještaja. Polaznik webinara pristupa edukacijskim materijalima/snimci predavanja sa svojeg računala, tableta ili pametnog telefona, uz mogućnost grupne komunikacije jer se prije i nakon održavanja webinara organizira videokonferencija s predavačem s mogućnošću postavljanja pitanja, traženja pojašnjenja ili razmjene iskustva.
Naši webinari organizirani su na sljedeći način:
- Raspored webinara pogledajte na poveznici Raspored svih seminara
- Registracija za webinar je ista kao i registracija za druge seminare, preko naše internetske stranice na poveznici Prijava na seminar
- Polaznici dobivaju elektroničkom poštom poziv od predavača s putama kako pristupiti webinaru
- Uvodni dio webinara održat će se kao videokonferencija preko neke od najčešćih platformi za održavanje videokonferencija kao što su Zoom, Google Meets ili Microsoft Teams kako bi se upoznali polaznici i predavač i dogovorilo odvijanje webinara.
- Polaznici će mailom ili preko internetske platforme dobiti edukacijske materijale u pdf-u kao i dodatne materijale potrebne za uspješno praćenje webinara.
- Polaznici će dobiti pravo pristupa na određeno vrijeme video zapisu audio prezentacije kako bi mogli gledati prezentaciju i slušati predavača na način i u vrijeme koje im najviše odgovara
- Kada prođe rok za pristup audio prezentaciji održat će se završni dio webinara kao videokonferencija na kojem će polaznici moći postaviti pitanja predavaču i voditi raspravu s ostalim polaznicima što webinaru daje interaktivnu dimenziju
- Tehnički preduvjeti za sudjelovanje na webinaru: računalo s mikrofonom i zvučnikom (ili slušalice s mikrofonom priključene na računalo), web kamera (opcija) i stabilna internet veza.